dilbaelmas ben barsak hareketleri çok rutin ve rahat bir insanımdır nşa. Hamileliğimin sonlarına doğru başladı kabızlık. Bebeğim 3.5 aylık ve neredeyse ancak düzeliyor. Sezeryan sonrası bende de çok gaz oldu, bu işin rutini bu sanırım. Rezene falan tavsiye ettiler ama o kadar sevmiyorum ki :) içemedim. Zorladım içtim kendimi ama pek de bir faydasını gördüm diyemem. Bende gaz oldukça bebekte de oldu tabii.. barsak hareketlerini rahatlatmak ve rutine sokmak için aşırıya kaçmamak sureti ile kutu kayısı/gün kurusı, hurma, incir falan tükettim, bol su.. bir de hem daha sonra probiyotik de almaya başladım, hamileliğimde önce de dönem dönem kullanırdım yine başladım. Zamanla geçiyor velakin