Ecemce Bir hafta sonra 5 aylık olacağız ek gıdaya yavaştan başlamalı mıyım? Bebeğim hem mama hem anne sütü alıyor. Aşırı derecede yemek istiyor elini uzatıyor yiyeceklere.
erdgnuygr Ecemce başla bence ne kadar gec kalirsan o kadar alismasi zor oluyor benim bebegim hala alisamadi gec basladigim icin sadece anne sutu arada yediklerimizden veriyorum duzenli bi ek gida olayimiz hala olamadi 10 bucuk ayligiz
Asyaveannesi04 Ecemce 5 ay 20 günlükken tadımlara başladım çay kaşığı ölçüsüyle, herşeyi tattırdım tüm sebze, meyveleri, yoğurt. Şuan eline çatal kaşık veriyorum kendi yiyor ne kabızlık çektik ne birşey bence acele etmeyin, boşuna 6 ayı bekleyin demiyorlar
Rumeysaden Ecemce tabiki hatta doktorum tadimlara 4. Ayda başlamayı önerdi hem alerjik ürünler belli oluyor birde çocuk çabuk ek gıdaya alışıyor dedi
zeynepecembahadir Bebekler bu aylarda artık oral olarak her şeye merak saldıklarından sofra cazip gelir ve her şeyi ağıza götürmek isterler hemen hemen bahsettiğiniz ay takviminde tüm çocuklar böyle yapar Hem mama hem anne sütü beslenme şekli ise 5.5 ay itibariyle tadımlara başlamanız doğru olacaktır.
Yarim_Kilo_Kiyma Ecemce Sizin düşüncenize göre olmuyor maalesef. Bağırsak ve sindirim sistemi ancak hazır oluyor kendini hazırlıyor. Acele etmenize gerek yok, zaten bir ömür yemek yiyecek. 1 ay sonra zamanıda oluyor
gulcincelebi_ Beni yanlış anlamayın ama bunu bir doktora danışanız daha iyi olmaz mı hem daha net bir şekilde nasıl başlamanız gerektiğini bilmiş olursunuz 3 gün kuralı var biliyorsunuz.