Merhaba hanımlar, oğlum 22 aylık dün oyun evine gittik oynadık eglendik süremiz bitti deyince kendini kaybetti yerlere attı emzirerek sakinleştirdim. Bugün de kardeşlerimle avm deydik oyun alanına soktuk oradan da çıkmamız gerektiğinde de aynı şekilde yaptı. O kadar kendini kaybetti ki çevredeki bazı insanlar oyalamaya çalştı eve gelene kdar susmadan ağladı. Ben böyle alanlara götürmesem daha iyi olacak diyorum sonra da ona haksızlık olacağını düşünüyorum. Oturup konuşsam anlamaz o an gözü dönüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum.