Bizim Pediatristimiz rotavisrüs için rotarix kullandı, sanıyorım başka formu da yok, ağızdan damla olarak yapıldı, canlı aşı olduğu için hemen yan etki göstermez, 4-5 gün sonra olabilir yan etkileri demişti. Hatta şöyle dedi, eğer ki deride döküntü görürseniz fotoğrafını çekip bana gönderşn, aşı kaynaklı mı değil mi ona bakalım, aşı kaynaklı döküntü ise yapacak ve şey yok zaten geçecek, değil ise ne olduğuna bakarız demişti. Dolayısı ile döküntünün ne olduğunu anlamak için bence bebeğinizin doktoru ile iletişime geçmek en rasyoneli..