annecikbebecik ben on yikamali atıyorum 2 saatlik 60 derece hem on yıkamaya hem sonrakine tozu aldiktan sonra su alirken Domestos döküyorum yıkanıyor bitiyor sonra da yumuşatıcı koyup 30 dakikada durulatiyom mis gibi oluyor ne leke ne grilesme hicbisey olmuyor çok şükür