Aisel Merhaba anneler, 40günlük bebeğimin burnu tıkalı. Bugün iki kere serum fizyolojik yaptım. Ama yinede tıkalı biraz. Bu srrum fizyolojiyi kaç gün yapmam lazım? Yani bu tıkanıklık kaç güne keçerki?