Uyutanne vallahi sizi takdir ettim. Şuan kenarda bizim de 70-80 bin olmalıydı ama ben saklayamam hep eşime söyledim. Ailesi ona ayrımcılık yapıyor bizimki de sesini çıkaramıyor bu sefer bana yükleniyor yani sıkışıyor mecbur veriyorum, ( çocuğun doğumunda gelenler annemlerin verdiği vs) yani çok üzülüyorum aslında, ama bişi deyince de ben kimin için çalışıyorum aldım da kime harcıyorum diyor , doğru kendi kendine ev aldı eşim ailesinden destek yoktu bende görmezden geldim verdim ama bu saatten sonra vermemem gerek bana yol gösterin 🌸