Ygmrry 2-3 gündür grip oldum ıhlamurdan başka öneriniz neler emzirirken bebeğe geçmesinden korkuyorum.bebeğimde sürekli temas istiyor kucağımda uyumak istiyor.ilaç vs ne içebilirim?
Mor_menekse Ygmrry bu soruyu akşam bende sordum bebeğime geçmesinden korktuğum için ilaç karşıtı oldum 🤷🏻♀️ bende gribim her yerim ağrıyor canım sadece parol içtim dayanamadım
Prenses_annesi04 Ygmrry bende grip oldum kış boyu ve şuan hala gribim bitane antibiyotik ve aferin kullanıyorum Dr verdi emziriyorum da kış boyu kullandım aferini ve antibiyotiği Dr tavsiye ediyor yani
Ali4 Emzirme döneminde bende grip geçirdim hic bir ilaç içemezsin sütten bebeğe geçiyor sadece parol nane limon yaptim balli sıcak su ictim onlar da pek fayda saglamayinca bıraktım biraz bebeğime geçti benden başka kimse bakmayinca öyle oldu