Aylakiz0-6 hamileliğimin 30-32 haftası arasında olmamı istemişti, boostrix diye bir aşı. Hatta şöyle bir anlaşmazlık olmuştu asistanı ile yazılırken dikkatten kaçmış, ben bir doz tetanoz aşısı olmıştım asm’de zaten hamilelikte devlet rutininde ya tetanoz aşısı, doktor demiş ancak herhalde ben yorumlayamadım, asistanına sordum ama o da aydınlatmamıştı, devlette ikinci doz tetanoz yerine direkt boostrix yaptırsın demişti ama ben anlamadığım için asm’ye gidip ikinci doz tetanozı da yaptırmıştım. Daha sonra da boostrixi yaptırdım bir de üstüne