NoOne Beren2323 3 ay sonra geçecek üzülme hala hamile gibi karnın vardır ama yavaş yavaş inecek rahat ol büyük beden kıyafetler alma korse giyin korseli taytlar giyin
GayeAlparslan Beren2323 stayfitin korse taytını tavsiye ederim muhteşem toparlıyor karnı giyer giymez 2 beden inceliyorsun
Beren2323 Balbulutu siz doğum yapalı ne kadar oldu benim ikinci doğumum da diğerinde karnımın şişliği bi süre sonra gitti sanki bu şişlik hiç gitmicek
Beren2323 NoOne ikinci doğumum olmasına rağmen çok üzülüyorum ☺️ Oysa diğerinde de yavaş yavaş gitti Ama şimdi 🤷🏻♀️