MucizemGeldi3545 Merhaba hanımlar 🤗 3 haftalıktı miniğimi öğrendiğimde, o zamandan beri happy mom daydım. Şimdi 3 gün oldu doğalı happy kids e geldim 🤗 Varsa bi hayır duanızı bide tavsiyelerinizi alırız oğlumla 🤗🙏❤️
[silindi] MucizemGeldi3545 sabrın bol olsun bacım gazın az olsun pırt pırt çıksın inşallah hiç zorlanmadan 😅 ben kendi çektiklerimden yola çıkarak sana dualar edeyim sütün bol olsun bebeğin curk curk emsin inşallah memeye düşsün en sevdiği şey meme olsun. Ama hiç gaz olmasın bol bol güzel kilo alsın iştahlı olsun amin 🥰
Saripapatyaannesi34 MucizemGeldi3545 hayırli uğurlu olsun canım rabbim hayirli evlat eylesin🌼😊 bol bol emzir bebişini ki mastit olma coğu anne yaşar bu durumu çünkü süt hızlı inebiliyor boşalt iyice ve çoksa eger mutlaka dolaba stok yap sonradan lazım olabiliyor.Bir de sarılık olmaması için 2 saatte bir emzir sürekli ilk zamanlar çok önemli.Bir de o uyuduğu zaman sende mutlaka uyu dinlen 😊
1anne30 MucizemGeldi3545 Bende başıma gelenlerden dua edeyim😍 Allah meme reddi yaşatmasın bol bol emsin kuzucuk sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah Allah
MucizemGeldi3545 [silindi] yaaa nasıl cekmişsen artık duanın güzelliğine bak 🤗❤️🙏 Allah bin kere razı olsun canımm 🙏 sanada Rabbim ne istersen onu nasip etsin ❤️
MucizemGeldi3545 Saripapatyaannesi34 cok tesekkür ederim canım dediklerinin hepsini yapıyprum umarım sıkıntı cekmeyiz 🤗😘🙏❤️❤️❤️