Sevgili anneler,
Dün akşam 18.00 den beri kızımın ateşi bir yükselip bi düşüyor. Bu arada kızım 18,5 aylık. Ateşi 38 derece olunca calpol veriyorum düşüyor. 4-5 saat sonra yine 38 e çıkıyoe ateşi. tekrar calpol veriyorum. Gözlemlediğim kadarıyla eşlik eden başka bir şey yok. Sadece halsizlik var ve ateş yükselince hırçınlaşıyor. Düştüğünde de oyuna devam ediyor. Yarın sabaha kadar düşmezse doktora götüreceğim. Daha erken götürmeye gerek var mı bilemedim? Bi de diyelim ki yarın ateşi bir daha yükselmedi. Yine de doktora götürmeli miyim sizce?