Emha bebekler çok çabuk toparlıyorlar ve doktorlar her zaman en kötüsünü söylüyorlar. Kendinizi yıpratmayın, dalgalanma da zamanla geçecektir. Genetik olarak epilepsiye bir yatkınlık söz konusu değilse, her normal bebeğin nöbet geçirme ihtimali oluyor. Her nöbet yada titreme de epilepsi değil. İnşallah temiz çıkar değerleri