[silindi] 4.ay atağının zirvesinde meme reddi yaşadık şimdide meme de uyuyor yarım saat emiyor memeyi bırakınca gaz çıkarırken uyanıyor gazlı bir bebeğiz gazımız hala bitmedi acaba çıkartmazsak hala bağırsak da sancı yapr mı memede uyumayı nasıl bırakırız