7aylik 2haftadir biniyor abisinide 7aylikken koymustum bir sknti yasamadim.kazalar ck yasaniyor die tavsiye etmiyo doktrlar birde, fakat bnmki korunakli oyle kolay kolay biryere takilîp dusemez evdede oyle takilacagi eşik vs yk oyuzden bindiriyorum cokta mutlu