8 aylık olacak 7 sinde az önce acı acı ağladı dayanamadım uyandirdim gulumseyene kadar uyandırmaya çalıştım sarıldım öptüm anca kendine geldi uykusu var diye geri uyutuyorum şuanda. Diş çıkartıyor bundan ağlar mı. Birde 9 da aldım bezini çişini hiç yapmamış bunla alakalı olabilir mi ateşi yok rüya görür mü bilmrm ama kötü rüya görmüş gibi sarıldı hep hisseder gibi babasına gitmedi emerken bile az az ağladı sarılınca sustu tek şuan iyi emiyo uyumaya calisiyo nedendir sizcw yaşayan oldu mu