01012023 bugün yıkarken fark ettim ceviz büyüklüğünde bir şişlik beze gibi oynuyor dokunduğum zaman yarın acile götürücem hafifte morluk var yüz üstü yatırdığım zaman kolunu geri çekiyor
124dorukcum124 01012023 yarını beklemeyin Allah korusun sol tarafta uyuduğunda rahatsızlanır bişey olur korkutmak için demiyorum tedbir alın
01012023 124dorukcum124 yarın sabahtan götürücez eşimle ya şişliğe dokunuyorum acımıyor galiba tepki vermiyor giydirirken fazlan incittimmi acaba
Mgf 01012023 bence götürme imkanınız varsa yarını beklemeden Bi acile götürün inşallah önemli bişey değildir ama yinede içinz rahat eder. Ağrı acı olmasa bile belirgin Bi morluk var. En azından sebebini öğrenrsnz
ElifDefne3535 01012023 şişlik sadece göğsünde mi ? Süt birikmiş olabilir ellemeyin benim bebeğimde de oldu iki göğsü şişti ama birisi ceviz büyüklüğündeydi
ElifDefne3535 01012023 siz o zaman ellemeyin kötü bir şey yoktur ama en güzeli doktorun görmesi inşallah bir an önce geçer 🙏