Kizlar merhaba.oglum 3 yasinda ve 2 gundur fark etdim saci asiri dokuluyor.elimle yaptigimde her seferinde 4 5 tel geliyor.sapkasi hep sac oluyor.cok korktum doktoruyla danistim tahliller istedi pazartesi gidip vericez InsAllah.basina boyle bir sey gelen varmi lutfen cevapsiz birakmayin