keşke buraya video atılabideydi de bende phlumun yürüdüğünü atabilseydimm
. 1 buçuk yaşındayken sadece sol ayağını dışa doğru basarak yürürdü. herkes bişey olmaz gecer kucuk dediler ama ben cocuk doktoruna götürdüm
rontgenler cekildi
mr cekildi birşey var mi diye ama birşey cikmadi.
sonuc olarak düzeldi
ama benimde icim rahat etmiş oldu götürmekle