Merhaba bu çevrede yeni sayılırım. Burada oturan çalışan anneler var mı? Ben doğum iznindeyim. 3.5 aydayız. Bebek için bakıcı arıyorum aynı zamanda. Siz işe dönerken bakıcıya bıraktınız mı? Nasıl buldunuz. Ortak şeyleri paylaşmak için bu çevrede çay kahve içmeye toplanırız belki bir ara