Kizlar herkese merhaba . Ben 6 senedit diyabet hastasiyim cok guclu insulin direncim gun icinde 250 dozdan fazla insulin kullaniyorum ama ona ragmen 7 gundur hastanede yatisima ragmen hala 450 den uyaniyorum sabahi. Tahlillerimk yaptirdim Metobolik cerrahiye uygun ciktim. Bunu aranizda yasayan varmk akrabalardan aileden falan zorluklarin kolayliklarin . Elimden baska bisey gelmiyo her insulini tedaviyi denedik. 6 gun once koma g3cirdim evimden oglumdan ayriyim .kurtulmak istiyorum bu lanet hastaliktan. Bilgiisi olan varsa lutfen yazssin