Bnım bebegımde oyleydı,ben artık cozumu yatırdıktan sonra ılk uyandıgında su verıorum uyursa karışmıorum uyumazsa emzıgını pekmeze azıcık batırıp verıorum donuorbuykuya,ıkıncı uyandıgındada aynı sekılde yapıorum.bu boyle 12-1 e kadar devam edıo.sonra emzırıorum.tekrar aynı dongu devam edıo.