Kbra5575 Arkadaşlar bebeğim 6 aylık ben hala similac kullanıyorum doğduğundan beri ama gece çok uyanıyor acıkıyor heralde hep mama yapıyorum acaba doyurucu mu degil kullananlar memnun mu ????
Gamzesilamina Kbra5575 Ben kizima smilac kullandim gayette doyurucuydu hic gaz sorunu olmuyordu. Gayet güzel bi mama