mybabyberatiko Herkese merhaba kızlar Oğlum 10 aylık ve hala geceleri gazdan uyuyamıyoruz,sürekli uyanıyor gazını çıkarana kadar da ağlıyor. Sebebi ne olabilir ne yapabilirim böyle bi durum yaşayan var mı aranızda