muratnannsi Oglum 1 yasinda.travel sistem bebek arabmz war .puseti 6 ay kullandk cok geniş ve rahattı. Fakat portbebesi asiri rahtsz. Sizce normal bebek arabası almalı mıyım. Değer mi ? Bunu satmam da cok zor kucuk bir ildeym alan olacağını sanmıyorum
Aselllll muratnannsi ben de kucuk ıldeyım dolaptan sanmıştım sonrasında hamılton s1 aldım cok memnunum
edafmo muratnannsi ben 3aydır kullanıyorum travel ve şimdiden bıktım. İlk fırsatta baston alacağım imkanınız varsa alın bence
124dorukcum124 muratnannsi bizim de öyle yakın mesafeler için baston aldım aşırı rahat travel olan ile uzun yolculuklar uzun saatli dışarıda kalma vs. Daha iyi oluyor
Aezgi muratnannsi 1.5 yasında aldım gecen yaz su an 2.5 yasında işte hala kullanıyorum 1 sene daha kullanırım sanırım ebebekten almıstım kendi markası orta kalite ama ideal yetiyor markası:baby plus taxsi baston
Aselllll muratnannsi bence bosuna tren pişmanlık en guzel kabın boy ve rahat kullanıslı ³ bucuk yasa kadar kullanılır ben cok pişmanım travel aldığım ıcın gercı sattım onuda
Nimess57 muratnannsi 2 yaşına kadar kullandım ben sonra bisiklet tarzı bi şey aldı babaannesi şimdi ya onla gidiyor ya yürüyor sürekli dışarı çıkıyorsanız alın yoksa almayın hem ne kadar rahatsız ki neden beğenmediniz?
muratnannsi Nimess57 cok dar canm .surekli aşağıya kayiyo .bazi portbebeler geniş konforlu ama bizimki oturma yeri asiri kotu asiri dar .poşetine aldanndm aldm .puset rahattı normallerne gore genişti 6 ay kullandm ama bu cok kotu ya.kraft prag .bi bakn isttersenz
Nimess57 muratnannsi hmm bizimki kiwiydi dar ama ben emniyet kemerini takınca kaymıyordu bence bu tarzların hepsi dar oluyor normal arabalara göre 🤷🏻♀️ Valla hepsinin fiyatları aldı başını gitti diğer insanların kullanışına göre karar verirsin artık ☺️