BilGokSa benim oğlum da tırnak yiyordu doktor acı oje tavsiye etti birde sürekli dikkatini çekecek bir şeyler bulun demişti yalnız kalıp dalıp tırnak yemesine müsade etmeyin demişti bizde öyle yaptık gece uyuyunca fark etmeden bir kere ojeyi sürdüm sabah ağzına alınca acı geldi yemedi sürekli bir şeyler yaptık 1 ay içinde unuttu şu an yemiyor