Bunu sanki ben sordum gibi aynısını yaşıyorum sürekli pişikte geçmiyor öksürükte. Pişik için bezi bir an önce bırak demişti doktor ama kış olduğu için bırakamadım öksürük içinde alerji şurubu içiyor toza karşı ve ev aknelerine karşı alerjisi var o yüzdende burun spreyini sıkıyoruz sıkmadığım zaman burnu ve öksürüğü daha çok artıyor gibi şuan kızım 2 yaşında öksürüğü 2 haftalıktan beri başlamıştı