Kuzeymiram 2prnses1prens ben yeni aldim daha acmadim nasipse bugun kullanicamda , sinozun pembe bazlı olani degil normal olanı aldım yorumlari okuyarak aldim hic kotu yorum gormedim siz nerden gordunuz 🤔
2prnses1prens Kuzeymiram ben pembe bazlı olanını görmüştüm normal olanını değil begenende var ama genel olarak pek begenilmiyo
Noname21 2prnses1prens kâğıt maskeler var ben haftada bir onları yapıyorum gül suyu soğutup banyodan sonra sürüyorum
ozlemmm Kuzeymiram Cok da ucuza kacmamak lazim cunku mesele sadece isim yapmalari degil, kullandiklari icerigin kalitesi, kullandiklari teknologi, arfe arastirmalari bunlar ciddi maliyetler, o yuzden ucuz ürünlere guvenmemek gerekiyor sahsi fikrim,
sehpayacarpanserceparmak_ Fatma22 lekelerim tamamen gecti diyemem ama sivilceli bir cildim vardi baya duzene girdi canim
Fatma22 sehpayacarpanserceparmak_ acildi mi hic yani kac ton acildi acildyda kncesi sonrasi dye dusunursek