Sevgili anneler iyi geceler.
Oğlum 4 yaşında. Zaman zaman alt ıslatma problemi oluyor.
Geçen yıl hem psikolog hem de çocuk doktoru gördü. İkisi de sorun yok dedi. Ama malesef sorun devam ediyor.
Ben bir şeyler yapmam gerekiyor diye düşünüyorum.
Bu kez çocuk üroloğuna götürüp ona göre bi yol çizelim diye düşünüyorum.
📌Anadolu yakasında çocuk üroloğu tavsiye edecek varsa çok mutlu olurum.
📌Bir de tecrübeli anneler ben oğlumu gece genelde 2 kez tuvalete kaldırıyorum. Kaldırmaz isem kaçırıyor. Nerde yanlış yapıyorum?