senemmgncr ebebek daha iki gün önce gittim kızım 8 aylık ama ben 4 yaş eşofman altını bile aldım tişört şort ve ucuzluk ürünlerin olduğu bi stand oluyor ordan birsürü eşofman altı aldım tek parça 40 TL uygun bence sonra LC bakıyorum int kodla daha uyguna alıyorum en mantıklısı böyle geldi bana