Anneyim-a son 2 haftadir atak yeni başladı sanırım 4 ay 20 günlüğüz. Normalde 8.30 9.30 arası uyur en fazla 2 kere emmeye kalkar geri yatardi. 7 ya da 7.30 da kalkardı. Eğer daha geç yatarsa 8.30 da uyandığı olurdu. Son 2 haftadir zorla uyuyor sürekli uyanıyor pes dedirtecek. Uyanıp emse geri uyusa amenna. Mizmizmiz… Bir de erkenden uyanmalar başladı. 6 da 6.30 en geç.. düzelir mi diye kafayı yemek üzereyim. Gündüz de kucağımda uyumazsa en fazla yarım saat. Devreler yandı.