Uras5683 medicalpark bahcelievlerde cocuk cerrahiye yaptirdik 2 aylikken doktordan cok memnun kaldik cunku ne buyuk bez ne sargi bezi ne de karton bardak kullanmadan sadece kremleri dokerek 5 gune dikisler dusmeye basladi. Oglum ilk ciste dahi aglamadi ilk gun bile hic olmamis gibi rahat ve sorunsuz gecti. Burda okuyorum yok cok agliyor, sargi bezi yapismis cikaramiyorum, karton bardak vs hic birini yasamadik herkese de oneriyorum eger bebeginiz 0-4 ay icindeyse biran once yaptirin buyudukce daha da zor inanin.
Benbiranneyim