Mervan canım eşimle tanıştığımdan beri ben burgerkingden yemem orası kötü der durur tam hatırlamıyorum ama arkadaşı çalışmış galiba. Mc donalsda eşim daha önce çalışmış temiz olduğunu söylüyor. Biz hep ordan yiyoruz. Burgerkingle ilgili özellikle son zamanlarda etiyle ilgili falan çok mide bulandırıcı şeyler duyuyorum tanıdıklarımdan. Görümcemde kendi böyle bir durumla karşılaştı hatta. Ama tabi yine de sen bilirsin.