Sebusebu keşke yatakta uyusa birlikte, o şekilde de uyutamıyorum ben. Bizimde sürekli dişler çıkıyor biri bitiyor biri başlıyor. Gece uyanıyor mesela kucağımda uyutuyorum yine, yatağına koyunca ağlıyor yanımıza alıyorum mecbur. İşte yatağında uyuduğu ilk 3 saat fln 😣