tatlibiranneo Şuan yeni yeni ikili cümleler kurmaya başladı kelimeleri de çoğaldı her kelimesinde eriyip bitiyorum nasıl böyle tatlı konuşuyorlar ya birde bi hafıza var ki 20 gün önce buzluktan mısır cıkarıp haşladım yedik birlikte dün akşam beni mutfağa götürüp mısır yiyim mi diyor gelde yok de😀😀 su içerken bile soruyor su içim mi yemek yiyim mi gidim mi hep böyle konuşuyor deli oluyorum ne zaman benden yemek istemeye başlar diyorum cok heyecanla bekliyorum o günleri 😀😅benim gibi olanlar var mı ya😀
lavanta35 tatlibiranneo maşallah kaç yaşında 😊 bizim daha çok yolumuz var ama o günler biran önce gelsin istiyorum ben de😊🙏
Elika00 tatlibiranneo yaaa ne Tatlı benim oğlum da sürekli -tutamıyoooooom -alamıyooooom -yapamıyoooom -geçemiyoooom -mama yeeee 😂😂 Soru cümlelerine başlamadı hala 15 aylık 🍀 ay şimdi okuyunca bi duygulandım gidip bıdığımı dürtükleyeyim biraz 😂
Melekhnm tatlibiranneo evet bende en ufak kelimesine resmen çığlık atarak seviniyorum, benimki 19 aylık olacak kelimesi wae ama ikili cümle sadece 3 gündür falan bu ne diue soruyor herseyi ona bile bitiyorum😍
Birberenannesi tatlibiranneo maşallah 🧿 kızım sadece anne baba dede diyebiliyor daha, ben ona bile eriyorum bide böyle konuşsa yerim heralde yaa ben de çok sabırsızlıkla bekliyorum o günleri 🤗
tatlibiranneo lavanta35 haziranda 2 yaşına girecek kelimeleri uzun zamandır söylüyordu ama bir şey istemiyordu mesela şuam yeni yeni istiyor
tatlibiranneo Birberenannesi bende öyleyim her kelimesi insanı alıp götürüyor bu diliyle herşeyi yaptırıyor bana 😀😀
Dolores tatlibiranneo ben de ben deeee☺️ bitiyorum ☺️ 17 aylık artık bugün babasına ismiyle sesleniyordu, çok hoşumuza gitti ☺️ anne gel, anne kalk, baba ver gibi gibi … oyun oyun diyor oynamak istediğinde de… çok tatlılar çok maşallah ☺️🧿
Nihal42 tatlibiranneo benim oglan tembel çıktı.19 aylik annne diyor gel diyor şişhtttt diyor o kadar.konusacagi gunleri iple.cekiyorum