Eslimebrar Merhaba kızlar sizce yürüteç kullanmak zararlı mı. Kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım.Bir çok kişi zararlı diyor .
Dlshnn3 Eslimebrar hiçbir doktor önermiyor bence de gerek yok zaten kas gelişimi açısından kendi cabalaması çok önemli emeklesin bir yerlere tutunsun keşfetsin
Melis1706 Eslimebrar valla ilk adim arabasini 9-10 aylikken kullanabiliosunuz ileri dogru ondan alicam ben 10 dk falan tutuyorum annem hediye aldi bize ama ustundeki oyuncaklarinla oynuo sadece hic bi istegi yok😁
Damlanr Eslimebrar özellikle erkek bebeklere önerilmiyor doktora 2 gün önce sordum kullanmayın dedi oyalamak çok zor benim oğlumda 5 buçuk aylık çok hareketli salıncak almak istiyorum
Elisarli Eslimebrar zararlı evet ama ben zararlı olduğunu bile bile kullanıyorum daha doğrusu kullanmak zorunda kalıyorum çünkü yere kat kat battaniyeler koymama rağmen inadına taşa gidip yatıyor. Yürüteçe koyunca çok mutlu oluyor etrafı keşfediyor kısıtlanmıyor hemde işlerimi rahat rahat yapabiliyorum önümde arkamda geziyor vs vs günde ortalama 1 saat koyuyorum
Sebusebu Eslimebrar ben kızım icin 3 ay kullandım. 7 aylıkken basladık 15 er dkdan günde 3-4 kere koyuyordum cok seviyordu. 11 aylıkken sıralamaya 1 yasında yürümeye basladı. Hiç emeklemedi. Kontrollü dk tutatak kullanırsan problem olmaz
Dlshnn3 Onda vakit geçirdikçe emekleme gayreti olmaz emekleme gelişim basamağı değil ama motor gelişimi için çok önemli bir eylem sağ-sol beyin aktif çalışıyor emeklerken 6 ayda emeklemeye başladı oğlum 11 aylık şimdi yürüyor maşallah
Elisarli Dlshnn3 yoo hem onda vakit geçiriyor hemde emekliyor benim bebeğim bence alakası bile yok. Emeklemek ayrı birşey yürümek ayrı birşey. Hatta bir arkadaşımın bebeği sadece emekliyordu yaşına gelmişti hiç yüremeye çalışmıyordu bile sırf onun için yürüteç almıştılar 2 hafta içinde yürümeye başlamıştı.