Minnikkizz 1annebelis evet. Biz ilk başladık doktorun ilk dediği şey asla robottan geçirme diye. O yüzden asla ogurmesine takılma hemen vermeye başla. 1-2-3 ogurur ama 4 te yer.
1annebelis Hndealnathn hep püre verin derler ya o yüzden anne sütünüde 4. Ayda bitti o yüzden erken başladığım için mecbur püreyle başladım öyle püre ver dediler öyle yaptım ilk çocuk acemilik işte
1annebelis Mercosey yok yok zaten tepki vermiyorum tepki konusunda biraz hassas hapşırsam korkar o yüzden tepkiye dikkat ediyorum