Beveğim 2 ay 11 günlük. 1 haftayı aşkın meme reddi yaşıyoruz. Ağlıyır, feryat ediyor istemiyor mecburen uyutuyorum uyanınca 3 dakika anca emiyor. Geceleri uykulu yine emmiyor. 1 hafta alması gereken kilonun yarısını bile alamadı sütüm de azaldı sanırım. Sizce atak haftasında olabilir miyiz. İnternetten baktım ama nasıl hesaplandığını anlayamadım. Yardımcı olurdanız sevinirim. Beklenen doğum 25 ağustos doğum 20 ağustos