Merhaba kızlar daha once bu konuyla alakalı başlık açmıştım. Sorun şu ki oğlum 27 aylik biz oğlum içmek istemediği için 6 aylikken sütü kestim beğenmedi beyfendi. Neyse başlarda ayda bir derken şu sıralar 4 gunde bir sütüm akıyor. Başıniza gelen var mı?