Arkadaşlar merhaba, bebeğim 2 ay 15 günlük. Doğduğundan beri gündüz hiç uyumuyor. Sallıyorum gözlerini kapatıyor ama ıkı dk sonra açık. Gece de 4-5 saat uyuyor. Normalde bu aydaki bebeğin 15-20 saat uyuması gerekiyor. Böyle gelişimi de iyi olmaz diye düşünüyorum sizlerin de öyle mi? Veya yaşayıpta önerisi olan var mı? Düzelir mi?