ikiKudurukAnnesi https://imgyukle.com/i/rPmUXG oglumun gözleri mavi gibiydi şimdi böyle oldu anca bu fotoyu çektim ama normalde yeşil mi ela mı anlamıyorum 5 aylık oldu
Bssraa2 ikiKudurukAnnesi ela benm bebeğim de 4 aylık ilk doğduğunda lacivert gibiydi gözleri sonra ela oldu 6.ayda ne olacak bakalım bekliyorum çünkü tam rengi oturmaz bu aylarda :)
birkedibirbebe ikiKudurukAnnesi benim bebemde 4 aylık aynı böyle gözleri güneşte biraz daha açılıyor o kadar merak ediyorum ki ne renk olcak babasının gözleri yeşil inşallah renkli olur 😂
Nihal42 ikiKudurukAnnesi benim oglumunda boyleydi.benim gozlerim yesil.bi umutlandim yesil olacak diye ama kahveye dondu.umqrim seninki donmez.
Emmosch @ikiKudurukAnnesi benim kızımında aynı ,doğduğunda mavi gibiydi şimdi bu rengw döndü,benim gözlerim yeşil,inşallah bana benzer 🙏
Esra_22 ikiKudurukAnnesi çok sağol bacı ya başka isim mi yoktu en sevdiğim yemek ismi ve fotosu gece gece canım çekti 🤦♀️😀😀😀