Nazlibebegim 2,5 aya kadar hersey denedim salladigim zamanda oldu ama kendi o kadar cok sevmiodu dalamiodu kundak hic istemedi bende kollardan battaniyeyle sardim ayaklar acik sekilde mamayla beslenio hadi mama bitti emzik geldi uyumaya dedim sonra pispisladim sadece uyku zamani icin sarki uydurmustm sonra bidaha sarkida pispista yapmadim sadece ustunu ortup emzik veriorum emzigide uyurken alir sadece oda mesela mama verirken uyumaya calisio tam mama bitio hemen emzigi agzina vriorum gece uykusuna mesela yatmadan once su siralar doyuruyorum kendi kendine sesler cikario edio sonra bakiorum uyumus emziksiz.6. Aya girdik gireli gunduz uyku duzeni gitti sadexe 3 uykudan 2 uykuya dustu uykuya gecmekte zorlanio atak falan var sanirim yoksa kendi duzenini kendi buldu geceleride kalkmaz max 10 da uyuyor