Oğlum 2buçuk yaşında yaklaşık 2hafta önce bezi bıraktık herşey gayet iyi gidiyordu ama şu 2-3 gündür ne çişini söylüyor ne kakasını direk altına yapıyor konuşuyorum anlatmaya çalışıyorum asla umursamıyor öyle bunalmış durumdayımki bezi tekrar bağlayasım var ama sonrada verdiğim emeği üzülüyorum tekrar başa sarmak istemiyorum 2 ay sonra doğum yapacağım aşırı hassas bi dönemdeyim aşamıyorum aşamıyoruz oğlumla.
Tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var