Daha yeni uc aylik olduk ama coktandir meme reddi var ne yaptiysam olmadi artik gerkcekten bikkinlik geldi hele bugun spaya goturduk dedim belki cok acikinca alir yok yinede almadi ne yaptiysam olmuyor artik bir tek uykusunda oda asiri aciktigi icin az bisi emio birakiyor bi kac dkika pes etmek istemiyorum ama ramak kaldi yani sutum bile eskisi gibi gekmiyor artik 😑😕😭