Doğdugundan beri önce emzirip sonra biberon verıyorum normalde biberona yapışırdı içerdi son 4 gundur biberonla savaş halındeyiz bugun acaba sütüm mü yetiyor diye sağdım 30 cc cıktı doyması mumkun degil . Atak falan mı geçırıyor yaşayan var mı lütfen bilen yazsın