Badem23 bizim bakıcımız var ve kreşe başladık. Ama bakıcımızı bırakmadık. Sabah bakıcı veriyor servise. Akşam eve işten 18.30-19.00 arası geliyoruz. Kreş çıkış şaatı 17.00 veya 18.30 oluyor. Bize yetişemeye biliriz ve 18.30 kadar kreşte kalmasını içime sinmiyor. O yüzden 17.00 servisiyle dönecek, bakıcımız alacak. Yemeğini yedirir, banyosunu yaptırır biz gelene kadar. Hem de bize haftada 2-3 gün yemek yapar.