Annebbk joie chrome aldık ben çok memnunum, bebek de çok rahat. İlk aylarda adaptörü ile normal puset takılabiliyordu. Çift yönlü kullanılabiliyor. Ama şimdiki aklım olsa kesinlikle kabin boy alırım , o zaman çok incelemiştim sırf çift yönlü değil diye tercih etmedim. Bizim arabanın bagajına tam sığıyor, eşya konusunda sıkıntı oluyor o yüzden.