İyi geceler hanımlar. İçinizde nebulizator kullanan var mı? Sadece burun tıkanıklığında mi kullanıyorsunuz? Kızım biraz ateslendi ve hiriltili uyuyor, kendi kafamıza göre alıp bunu kullanicaz rahatlatsin diye ise yarar mı? İçine ne koyup calistiralim? Tecrübeli olanlar yardım edebilir mi?