Ndrg-12 Bugün baya kaçırdı hiç çişim geldi demedi. Normal mi bilmiyorum… öğle uykusundan ıslak kalktı. Geceye yatırıyorum şimdi. Yatarken su içme alışkanlığı var suluğu bırakmadı hiç. Gece napsam uyandırsam mı?