Esranill Zeynp-1 merhaba postunuza denk geldim ben de eds yöntemine başlamak istiyorum bebeğim biberona alıştı ağlıyor mememde.başladınız mı iyi geldi mi ? 🥺
Elif9292 On gün kadar denemiştim, yani bence fayda etti. Göğüs ucum pek yoktu, irileşmiş ve gerginleşmiş olduğu İçin ucunu tutması çok zor oluyordu. Eds ile bebek eme eme göğüs ucumda daha belirginleşti. Biraz zor oluyor sistemi ama faydalı bence
Zeynp-1 Benimde sütüm azalmıştı ve o arada biberonun hızına alıştı şimdi memeyi istememeye başladı onu unutturmaya çalışıyorum yoksa meme reddi olucak sonunda nerden temin ettiniz internetten mi
Elif9292 Zeynp-1 sondaları ayrı alıp biberon içine atıp kendimiz yapmıştık Ama zor oldu öyle. Setini alsak belki daha kolay olurdu